Monday, November 2, 2009

saya macam tak percaya



right click to zoom in



saya mcm x percay
a. dulu saya ada kawan. gama dalam ic dia pakai tudung labuh. tapi sekarang dia x pakai tudung labuh. mungkin sebab tudung tu buat dia kena cop terrorist. al qaeda x mengira bangsa. dia dah free hair. rambut dia lawa. tp x rebonding. mungkin sbb ptptn x ckup. kalau ptptn ckup mst dia buat rebonding

saya macam x percaya. dia dah x nampak mcm karkun. semua org tau dia mmg bkn karkun. semua org bimbang pasai dia bila dia x pakai tudung labuh mcm dalam ic. tp manusia berubah. kita macam pokok lalang. kita juga macam bulu roma mamak penang. bila angin betiup ke kanan kita ke kanan. bila ke kiri kita ke kiri. tapi dia baik hati. alhamdulillah....itu yg mak mentua nak cari tu

saya macam x percaya. sebab dia bendul bangat. semua org bimbang bangat. kalau org cakap bumi bentuk kotak dia percaya bangat. kalau org cakap kota bharu dekat johor pn dia percaya bangat(kuasa dua). dia sangat bendul bangat. semua org tahu bangat dia bendul bangat. dia x marah bangat. sebab dia tahu dia bendul bangat. tapi dia ada kawan ramai bangat. semua kawan2 jaga dia bangat. jadi dia selamat bangat sebab kawan2 dia yg banyak bangat.
saya macam x percaya. harini dia dah kawen. harini ahad 1 november. tapi saya x dapat pergi. ada unfortunate event terjadi. kasihan sama kak cha squarepants. kasihan sama nadira the dancer. kasihan sama aqil the pocket rocket baby. semuanya kerana unfortunate event......saya minta maaf (lagu apologize one republic berkumandang)

DI KESEMPATAN INI SAYA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA NURUL JANNATUNNAIM DAN SUAMI DIA YG ENTAH APA NAMANYA. semoga hubungan kekal abadi ke anak cucu. jgn lupa tongkat ali dan kacip fatimah. bukan apa. untuk hiasan ja. tin dia kan lawa.....



(perasaan penulis:-gunalah playsafe utk family planning. hasilkan modal insan yg terbaek dari ladang)

1 comments:

NADIRA SALIM said...

ITS ORRAIT LA BEB..
KITORG PAHAM..
XPA ADA MASA KITA GATHERING KT UMAH KAK CHAH EK..
HEHEHEH..